Read Vendetta! by Marie Corelli Free Online


Ebook Vendetta! by Marie Corelli read! Book Title: Vendetta!
The author of the book: Marie Corelli
Language: English
ISBN 13: 9788889541548
Format files: PDF
The size of the: 3.95 MB
Edition: Gargoyle Books
Date of issue: March 2011
ISBN: 8889541547

Read full description of the books Vendetta!:

Immaginate che i vostri parenti e amici vi credano morti di colera. Di essere sepolti vivi e di risvegliarvi in una bara. Adesso, immaginate il disperato tentativo di risalire alla luce dagli oscuri meandri della vostra tomba per poi scoprire qualcosa di ancora più terribile... Nella Napoli di fine Ottocento, il conte Fabio Romani scopre un'atroce verità e decide di mettere in atto il suo castigo. Irriconoscibile e invecchiato dal colera, il conte assume una nuova identità e trova il modo di reinserirsi nell'alta società partenopea, riallacciando così sotto mentite spoglie il rapporto con la moglie che lo crede morto. Il tutto per portare a termine il suo diabolico piano di nemesi. Vendetta! è un'opera che celebra la follia, l'orrore e la decadenza umana al massimo stadio di degenerazione, e che ha fatto di Marie Corelli la regina del tardo-gotico di età vittoriana.

Read Ebooks by Marie Corelli



Read information about the author

Ebook Vendetta! read Online! Marie Corelli (born Mary Mackay) was a best-selling British novelist of the Victorian and Edwardian eras, whose controversial works of the time often label her as an early advocate of the New Age movement.

In the 1890’s Marie Corelli’s novels were eagerly devoured by millions in England, America and the colonies. Her readers ranged from Queen Victoria and Gladstone, to the poorest of shop girls. In all she wrote thirty books, the majority of which were phenomenal best sellers. Despite the fact that her novels were either ignored or belittled by the critics, at the height of her success she was the best selling and most highly paid author in England.


Ebooks PDF Epub



Add a comment to Vendetta!




Read EBOOK Vendetta! by Marie Corelli Online free

Download PDF: vendetta.pdf Vendetta! PDF